Voor de financiële administratie en administratieve ondersteuning van de coördinatoren zijn wij op zoek naar een enthousiaste en flexibele Administratief medewerker/ster (18 uur per week)
De uren worden verdeeld over drie dagen.
Functie-eisen
Kennis van financiële administratie
In bezit van een diploma basis boekhouden
Inzichten in administratieve processen en begrippen in de administratieve organisatie
Goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden
Kent orde en nauwkeurigheid i.v.m. de verwerking van gegevens
Is integer bij het verwerken van persoonsgegevens
Goede contactuele eigenschappen
Doortastendheid
Service verlenende houding
Ervaring in het werken met diverse computerprogramma's (Open office en digitaal boekhouden)
Vaardig met sociale media, zoals Facebook, instagram, enz
Minimum leeftijd 20 jaar
Afgeronde MBO opleiding, niveau 3 / 4
Het gaat in eerste instantie om een tijdelijk dienstverband voor de periode 1 januari 2017 t/m 31 december 2017.
Salariëring geschiedt in schaal 4 conform de CAO Welzijn.
Sollicitaties per mail (antje@tof.nl) vóór 5 december 2016 richten aan:
Anne Zijlstra manager van TOF Vakanties.
Informatie kunt u krijgen op maandag t/m vrijdag, van 09.00-11.00 uur, bij Anne Zijlstra op telefoonnummer 0566-622058.
De sollicitatiegesprekken zullen plaats vinden in de week van 12 t/m 14 december 2016.